Full rulle

Åh vart ska jag börja ?


Den 14mars fyllde min lilla Blomma 1år :) Och så fick vi kumla besök av min käre far och syster och hennes två monster till kids:) Och så klart Far mins hund Jerry :) Så den helgen var full rulle med promenader och hundbus. På söndagen så körde Kenny skiten ur Magda :P Gick en långis och hon sprang och busa med Jeyy och kenny kasta bollar och aa helt sjukt vad kenny och Magda sprang runt!

Åkte med la familja tillbaka till kumla, skulle bo hos ingela 1vecka... På måndagen var magda fortfarande helt död men jag skulle träffa Mickan och hennes hundar kira och smilla.. Vi tog en tur i skogen , åby torp skogen. Jag bah men här hittar jag, jag har ju ridit här sen jag var liten ju :O Joo men visst klart som fan att vi gick vilse ??!! Jajjamensan det börjar skymma och jag har bara gympa dojor ? Smart hundägare jag är ? DYGN sur om fötterna och kallt som fan... Mickan hade regnkläder och gummistövlar, det är mina damer och herrar en BRA och förberädd  hundägare :P  och ingen av oss hade teckning på mobilen :s shit..... Vilka jävla spår hundar man har då ? Kira och magda sprang runt som idioter och verka inte fatta allvare i situationen, det börjar skymma och mer mer nervös, plötsligt ringer min mobil.. ÅHHHH Sänning!  Sååå hör vi motor vägen och hittar ett fyrhjulings spår, vi följer det och så känner jag igen mig :) Haha


Vi tala om vad hundarna skulle göra om det kom fram någon otäck person som kanske skulle vilja oss något ont, Min hundar skulle bli räddare än jag, tack tjejer! hehe Mickis mammas hund smilla som var med hon kan morra på befallning så det skulle nog räcka :) Schärfer rottis blandning, smilla och kira är syskon :)



Magda var så hundgrig sen så hon både skaka och dregla ?! :) Molly hade fullt upp med att valla/vakta marsvinen som ingela hade köpt... Jag har ALDRIG varit så osams med molly som jag var den veckan.. Hon gjorde dom inget hon är otroligt snäll och försiktig. Hon hon är för PÅ hon får ju panik när dom gick åt var sitt håll så hon gnällde och pep och hade sig, skaka, ville in i buren och lägga sig med dom. Kunde inte sova på nätterna för att dom lät osv.. Grrrrrrrr


Tisdagen så var det vaccination, sen hem till Jonny som har en dobermann kille ¨på strax över året, behöver jag nämna att han var fruktansvärt förtjust i mina tjejer ? Speciellt min lilla Blomma Magda. Molly sa ju i från på engång.... Magda blev på satt både fram och bak och på sidan.......... Först fatta hon ju inget.Men sen tröttna även hon. Och jag ville vänta ut henne så att hon kunde säga i från ordentligt men det gjorde hon ju inte.. Jag fick brotta ner dobermannen han som ut som en kalv, stor som ett as.... Stackars min lilla blomma! Jag sa till jonny att han måste ju kastrera honom, han kommer ju snart dra över staketet efter löp tikar.. nej då han ville vänta... Haha dagen efter börja hunden kissa över allt där tjejerna hade varit :P Hela altanen.. Så det var ju bara att boka tik för knippsning :P Haha

Onsdag var det lek med sune *schäfer*


Hela helgen  var det kalas för Julie..... Kan tillägga att Magda har varit sjukt trött hela veckan, har aldrig sett henne så trött :P  Follk som kommit och gått och promenader och hundar och allt.... Marsvina sket hon i :)


Så denna nu när vi är hemma så är det lungt, bara promenader. Ingen träning över huvudtaget... PÅ lördag är det utställning igen :) Skoj.. Hoppas det går bra...



Synd inga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0