Tjolahoppsa

Idag ska vi ut i skogen och bara gå. Kenny ville med så vi får väl se om han hinner hem i tid :P

Längtar tills backen torkar upp så man kan köra igång med spåret igen. Eftersom att Magda är rookie så vill jag att det vara lätt i början, mycket blod och trorr backe :P Ska komma igång med spårandet med Mollan också. Molly går ju mest som en tant här hemma :P

Skulle tränat idag med Therese men det blev inte så.. Men men


Ska jobba ikväll, lite stressigt.. Kenny skulle komma vid 11 hem och så ut i skogen och en rask promenad i terräng mark och sen in till Handen till systemet och sen iväg till jobbet.. Får med mig Devil hem inatt, hundvakt så :)  Sen jobba imorgon igen och så ska vi ut och festa efter jobbet, hoppas jag på iaf :)  och sen jobba på söndag igen, bakis osm fan lär jag ju vara iaf *gaaah*


3veckor kvar till utstälningen :)




Devil sist jag var hundvakt!

Kommentarer
Postat av: Tanna

Min bejbi !

2009-03-06 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0