En sådan dag

Jaha inget vettigt att skriva.. jag var sjuk igår, as dålig. tyckte verkligen synd om mig själv faktiskt :P Kenny var så himla snäll, han åkte till apoteket, tog hand om Nea. Åkte hem från jobbet för att gå en långis med hundarna, kastade boll med magda och sprang runt  och servera mig med vatten.. Han bada och la Nea. det ända jag gjorde var att ligga på soffan, Göttans :) Iofs är det ju inte så kul att var sjuk men jag fick ju allt serverat :) Får ringa han när jag flyttat med :P haha

Frisk idag vaknade 09 och så in och väckte Nea och ge henne frukost och så till dagis..

Ut och träna med Magda, gick as bra. Ska ha linan några ggr till och sen ska jag "släppa" henne igen. Den här gången så hängde bara linan där, jag hade den inte ens i händerna, kom som en klocka. Vände på en 5öring när jag visslade..  Körde lite lydnad blandad med rallylydnad också. Och så lite Linjetag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0