Årets första dopp!

Ja vi åkte i väg  till Årsta havsbad idag bara för att kolla lite :) Gud vad fint det  var. Nea var helt farsinerad av svanarna och ankorna..

Jag har magda kopplad för jag vill först inte att hon ska vara lös där, det är ju liksom förbjudet. Men så släppte jag henne ändå efter ett tag för jag tänkte att inte ens Magda är väl så dum att hon badar idag ?????? Meeeeen kenny skoja med Magda på bryggan och fråga vart pinnen var.. Jo du hon hoppa ner från bryggan och rakt ner i vattnet ??!! Tror ni att vi vart förvånande ?? Glömde bort för en sekund att hon är reteriever :P Jaja men så hon fick väl fortsätta att doppa tassarna tyckte jag.. Mjoo kenny kastade i en, två och tillochmed tre pinnar en efter en i vattnet längre och längre ut, Magda simmar! Bland isen......... Molly doppa tassarna förvånande ? Hehe  Härligt, Magda sprang som en tok upp på land helt galen, ännu roligare tyckte hon att det var eftersom Molly hade flexi och då kunde dom leka mycket mer..

Missade att ta massa kort, kan ju i nte alltid ha kameran i högsta hugg :;P Men jag lägger upp några bilder ifrån idag!

























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0