Bästa träningen på länge!

Ja idag gick det verkligen jätte bra..


Som ni alla vet som läser min blogg har jja och Magdahaft problem med inkomandet med apporten. Magda har ju trott att hon kan latja och inte ta inkomandet på allvar. Inte förstått att det var ett jobb! Så vi har haft ett uppehåll i träningen och så idag tgg jag med mig långlinan ut och kopplade fast. Hon försökte kanske 3ggr att latja och larva sig. Jag tog ett ordentligt grepp i linan och visa på allvar att detta är ingen lek. Efter det så kom hon klockrent, linan hänge bara efter henne (ifall att) hon var så himla duktig..

Eftersom att Magda är en ganska svår nöt att knäcka så behövde jag inte oroa mig att hon skulle bli vek efter tillsägningen. on jjobba på svansen uppåt och riktig glad. Vilket gjorde mig glad också.  Vi slänge in lite lydnads träning och signalträning också :)


Så nöjd..  Vi ett tillfälle så hamna linan runt min fot och jag fick inte tag i den (aj) och den brände runt heeela fotleden och det gjorde satans fruktansvärt ont!

Men träningen gick ju bra iaf :P



Labradoren är här för att stanna!!  Men en annan ras jag ska ha är Ca de Bou :) Min kära vän Linda har snart 3st


Hennes hemsida ----->  http://www.cadebou.se/     <-----      



Hejhop

Kommentarer
Postat av: [20år & 2barnsmamma]

Hejhej syssling :P

Tack visst är dom :)

Ja det va ju när han va jätte liten hehe :P

Vi bor i Kumla igen, flyttade hit i november :)



Har addat dig på msn nu :)

2009-02-20 @ 18:54:52
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: carro

Ha en trevlig helg!

kram

carro

2009-02-20 @ 19:02:38
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej



Härligt när det går bra,polleten har kanske trillat ner nu.Vi ses om en vecka.



Kramar å voff

2009-02-21 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0