Mina små bebisar!!

image10image11

Gud vad jag är dåligt på att skriva blogg :P

I tisdgas var sista kurstillfället, har tränings tävligt... Molly löpte med andra ord det gick Bajs dåligt hmm. Sen fick väl Matte prestations ånges *inte ;)* Så det hjälpte ju inte till i situationen hehe!

Får se vad det blir för nästa kurs :) Funderar på att ta upp agilityn igen, skulle villja gå en spår kurs med henne också :)

Jaha Magda då, hon är så himla duktig och lättlärd.. Håller på att lära sig varsegod och det går jätte bra så länge det  inte dröjer för länge :) Älskar ALL mat, grönsaker och frukt! Muma sa Magda..

Håller på att försöka klicka in henne, och det är jätte gott säger magda,och vi håller på att lära in "stå" Så att vi blir sjärnor på utställningar sen :)

Väntar på att få nummret till någon retriver instruktör.. Vill gå valp kurs, appoterings kurs, jakt Inom hennes område och sen skall vi även prova på Rally lydnad & viltspår och mycket mer.. Än vet jag inte riktigt vad jag vill hålla på med.. Hon älskar att bära på saker *skor* och bollar och sånt.. Så hon blir nog en bra apptör..

Jag har henne lös jämt, hon går jätte fint och lyssnar bra till pipan. Får ryta till lite om det är någon väldigt intressant doft men sen då kommer hon så sött :) Hon går inte fram till människor, hundar,katter eller jagar cyklar längre.. Så vi skall hålla på detta och förstätta.. Hm kanske skulle börja öva på att gå i koppel snart också :P HIhi

Hon och Nea är typ som syskon :P Nea sitter och "läser" boker och Magda kommer som en ångvält och snor boken eller Neas snutte eller någon leksak. Hon ska bitas lite i armarne och pussa på nea och jaa är allmänt busig :) Men Nea  är jätte duktig och säger NEJ och "nyper" tag lite lätt så släpper Magda sen och dom blir vänner :)

Molly bryr sig fortfarande inte om Magda,men om andra valpar bryr hon sig ?Var hos far en sväng och hans granne har skaffat en Pincher valp 3månader gammal (ny kommen från uppfödaren) Livrädd för hundar men Magda ville leka..Men Jerry (pappashund) stod och skällde och Molly ville så himla gärna hälsa och eftersom hon var så rädd så vi gick ifrån en bit och släppte Magda och Ella som hon hette, åhh så söt :) Hoppade upp i min famn för människor var hon inte rädd för. Men Magda som var 1månad yngre var hon rädd för ? :P hehe Jaja iaf Molly har aldrig rymt från pappas uteplats förut men idag gjorde hon det, hon hörde väl Magda stå och skälla ( Haha hon bryr sig lite iaf ;) )


Nee nu måste jag pysa

Kommentarer
Postat av: Maria Lavesson

Hej hej. Var tvungen att kolla i din blogg. Fin!
Höres i veckan. Kramis

Nea och Liam hade passat så bra tillsammans, dom har samma frisyr, hihi

2008-05-16 @ 21:40:35
Postat av: Alexandra

Guud va söta dom är :) Jag måste få komma och hälsa på nån dag så jag får se dina bebisar. Nea har ju blivit så stor sen jag sist såg henne /:



Kram!

2008-07-09 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0